Dag 3 - de grotten
Jaja, je leest het goed. We hebben vandaag de grotten bezocht in plaats van het wildpark. Normaal stond dit op vrijdag gepland, maar de organisatie kampte met 'chauffeur-tekort'. Niet erg, we pasten ons direct aan. Bovendien geven ze vrijdag een prachtige zonnige dag aan. Ideaal voor in het wildpark en mooi meegenomen dus!
We begonnen onze dag met een lied voor onze jarige. Die kreeg van ons een cadeautje en veel kaartjes van thuis. Hoe leuk!
Fleur de Inspecteur en Geert Controleert meldden opnieuw dat er heel wat kamers tiptop in orde waren.
Dan was het dus tijd voor de grotten. Met het trammetje reden we naar de ingang. Deze week was er iets magisch aan de hand in de grotten. De figuren van Alice in Wonderland waren ook aanwezig. We konden dit spektakel enorm smaken.
Na ons bezoekje aan de grotten van Han aten we ons brood(je) op en leefden we ons uit op het speelplein. Dit was alvast een geslaagde voormiddag!!
Reacties 16
Geniet nog verder lieve Noah, ik zie dat jullie daar super leuke activiteiten doen! Ik ben benieuwd naar je verhalen! Tot morgen, dikke kus ❤️
Wat een prachtig avontuur is dit. We zien je vaak glimlachen, en weten dat je daar allemaal dingen doet en leert die je leuk vindt. Het zal een mooie herinnering zijn. We kijken er naar uit je morgen weer te verwelkomen. Nog veel plezier en goede terugreis. Groetjes en dikke knuffel, nonna en nonno
Wauw wat een leuke uitstap en zo leuk met die extra show.
We zien dat je vollop aan het genieten bent.
Leuke activiteiten, mooi weer, lekker eten en goed gezelschap.
Geniet nog van de laatste dag.
Ik kijk er al naar uit om je morgen terug in mijn armen te hebben, want mama mist je, maar dat weet je wel.
Dank je voor de lieve briefjes, hopelijk heb je de onze ook gevonden.
Love you en tot morgen.
Veel liefs mama, papa en Liam xxx
Dag lieve Noah, wat een leuke dingen vallen daar te beleven! Ik ben benieuwd naar je verhalen!! Tot morgen! Dikke knuffel mama ❤️
Wat leuk om op deze manier mee te volgen!
Het ziet er daar superleuk uit!
Waaauw Ella... Het ziet er daar superleuk uit! Geniet nog van de laatste dagen. We kijken uit naar je verhalen morgen! Dikke knuffel mama, papa en de broers x
Heel leuk om jullie avonturen en talenten hier thuis een beetje te mogen meevolgen.
We kijken al uit naar de verhalen die we morgen te horen krijgen!
Veel plezier nog en een dikke knuffel voor Marthe van Haike, mama & papa
Wat zag deze uitstap naar de grotten van Han er anders uit dan toen wij zijn geweest Lars. Het zag er erg leuk uit, hopelijk niet te koud gehad… .Op de foto’s van het speelplein hoefden we je niet te lang te zoeken… dicht bij de top van de klimtoren… .Geniet maar samen met je vrienden van deze leuke week!
Groeten van mama,moeke,Sem,Mats en Sia.
Dag Ella. Het ziet er daar heel leuk uit! In Gistel is het stilletjes zonder onze babbelaar. We kijken uit naar jouw verhalen vrijdag. Veel plezier nog. Groetjes, mama en papa, Marie, Anna en Trixie
Dag Kieran!
We genieten volop van jullie leuke avonturen en zijn benieuwd naar al je verhalen .
Nog veel plezier daar en tot vrijdag !
groetjes van ons allen
Ondanks alles toch de grotten gaan ontdekken dat is ook leuk. Aan de foto's kunnen we zien dat jullie aan het genieten zijn en het weer doet ook leuk mee, geniet ervan allemaal en tot volgende foto's
Dag lieve Rhune,
Wat hebben jullie al veel leuke dingen gedaan zeg. Zoveel mooie foto's en voor jou zoveel mooie herinneringen!
Geniet nog van de komende twee dagen lieve jongen! We missen jou heel erg. (Broertje heeft zelf al een paar gehuild.)
Dikke knuffel,
Mama, papa en Léon ❤️
Al die blije gezichten & het zonnetje .
W a a u w , de grotten en met het spektakel erbij. Stiekem jaloers hoor Anna-Lou en co !
Veel plezier deze avond en fijne droompjes !
Gelukkige verjaardag, lieve Sep! ❤️ Een 10de verjaardag om nooit te vergeten. Geniet nog volop van jullie avontuur. Dikke zoen, papa, mama en Vic
Wauw wat een leuke belevenis in de grotten. Ik zie dat de kindjes en de begeleiders er allemaal blij uitzien. Wilde dat ik ook mee was. Dank u wel voor al de mooie foto's. Zo zien we wat jullie allemaal uitspoken op een dag.
Dikke kussen je mama en papa.
Love you Jayden. ❤️❤️
Wat een mooie uitstap naar de grotten! Het treintje erheen alleen al zorgt voor een leuke gebeurtenis. Het is leuk om je te zien lachen en plezier te maken. Als we dit eens doen met het gezin hebben we aan jou al een perfecte gids dikke knuffel mama, papa en Tristan