Dag 5 van onze Puur Avontuurklassen... we zijn vertrokken naar huis. Dit laatste berichtje wordt op de bus gemaakt. De kinderen zijn gezellig geïnstalleerd. En gelukkig maar, want er is wat file. Op dit moment geeft de gps 17.20 uur aan.
Vanmorgen hadden we nog een oriëntatiezoektocht. Met kaart en kompas moesten we in groepjes bepaalde punten vinden in een groot gebied. Andere scholen vonden dit een moeilijke opdracht. Onze leerlingen deden het super goed.
Wist je dat:
- heel wat kinderen hun koffer moeilijk dicht kregen :)
- juf Liselotte de mol was. Twintig kinderen hadden het geraden. Juf Britt en juf Joke waren het minst verdacht.
- we hotdogs aten als middagmaal
- vier kamers heel de week piekfijn in orde lagen.
- meester Lieven al helemaal opgenomen is door de kinderen
- alle kinderen thuis veel te vertellen gaan hebben over de voorbije avonturen