Camille en een tutu: dat gaat perfect samen.
Deze dames stelden hun lied en de trotstas voor.
De fotograaf maakte kiekjes.
Een bijzondere familie: het koningshuis.
We sorteerden de koningen van België.
We leerden over de geschiedenis van België via de stamboom.
Vol spanning keken we uit de de Sint en zijn allebeste vriend!
We hadden hard geoefend in de klas: dansjes, liedjes, zingen, boomwhackers, gedichtjes ...
De Sint genoot en Piet deed grappig.
Tussendoor speelden we het spelletje 'hoger lager'.
We hadden allerlei opdrachten voorzien en waren benieuwd of Piet een hogere of lagere score zou halen dan wat de juffen en meester in gedachten hadden.
Dankbaar hebben we hen uitgezwaaid!
In de klas openden we de geschenkjes en kregen we ook lekkere dingen!
Fijne reis terug naar Spanje!
We leerden Pablo Picasso kennen.
We bekeken enkele van zijn kunstwerken.
We maakten zelf een 'Picasso', namelijk een Pietcasso.
We deden dat aan de hand van een filmpje waarin alles voorgetoond werd.
Dat deden we in de computerklas.
Daarna gaven we kleur aan ons kunstwerk.
Dat deden we in de klas.
Hetzelfde stappenplan en toch verschillende resultaten.
Echte Picasso's!