Fontgrootte: +

En we zijn aangekomen!!

gite

We verzamelden vanmorgen op de parking van Zomerloos. Daar waren heel wat emoties aanwezig: beetje bang om afscheid te nemen, spanning, kriebels... maar ook heel veel enthousiasme! Sommigen waren al een paar weken klaar met hun valies. 

Na het welkomstwoordje van de directeur, de slogan van de dag, hét PAklassenlied waren we klaar om nog een laatste knuffel en zoen aan papa, mama, opa... te geven. De rit naar de stuwdam was lang, maar werd gebroken door de busquiz en de tip van de de mol. Want jawel,  er is opnieuw een mol mee. Dit is iemand van de begeleiders die wat klungeliger is dan anders en die hier en daar grappige dingen doet. Wie zou het dit jaar zijn?

We hielden halt aan de stuwdam van de 5 meren van de l' Eeau d' heure. Daar gaf een gids ons deskundige uitleg over de werking van de stuwdam en waarom die zo belangrijk is. Daar mochten we ook onze picknick verorberen.

Vervolgens trokken we verder naar onze eindbestemming in Han-sur-Lesse. Op dit moment zijn de kinderen bezig met een knutselactiviteit en worden de kamers geïnstalleerd. Van het weer mogen we ook niet klagen, want het zonnetje schijnt hier gezellig. 

Geniet maar van de eerste foto's.  Vanavond laat volgt een nieuwe lading want de eerste maaltijd en de Talentdoos komt er nog aan. 

 

Reacties 17

Gast - Davina Perquy (mama van Elise) op dinsdag, 06 mei 2025 09:17

Het ziet er daar leuk uit! Hopelijk heb je een toffe week vol mooie herinneringen, ik mis je en ik kijk uit naar vrijdag om je verhalen te horen! Ik hou van je. Liefs mama xx

Het ziet er daar leuk uit! Hopelijk heb je een toffe week vol mooie herinneringen, ik mis je en ik kijk uit naar vrijdag om je verhalen te horen! Ik hou van je. Liefs mama xx
Gast - Stefanie mama van Lars op maandag, 05 mei 2025 23:48

Wat hebben we uitgekeken naar deze eerste leuke foto's van jullie PAK avontuur....
Aan de vrolijke, enthousiaste gezichtjes te zien was deze eerste dag alvast geslaagd.
We kijken uit naar de foto's die morgen volgen Lars (we missen je heel erg).
Slaap lekker en veel plezier morgen!
Mama,moeke,Sem,Mats en Sia xxx

Wat hebben we uitgekeken naar deze eerste leuke foto's van jullie PAK avontuur.... Aan de vrolijke, enthousiaste gezichtjes te zien was deze eerste dag alvast geslaagd. We kijken uit naar de foto's die morgen volgen Lars (we missen je heel erg). Slaap lekker en veel plezier morgen! Mama,moeke,Sem,Mats en Sia xxx
Gast - Andries Fouquet op maandag, 05 mei 2025 23:06

Wat een mooie foto’s! Dat ziet er daar superleuk uit. Geniet van alle leuke activiteiten die jullie daar gaan doen. Weet je trouwens al wie de mol is? Dikke kus van mama en papa xxx

Wat een mooie foto’s! Dat ziet er daar superleuk uit. Geniet van alle leuke activiteiten die jullie daar gaan doen. Weet je trouwens al wie de mol is? Dikke kus van mama en papa xxx
Gast - Annelies op maandag, 05 mei 2025 22:56

Lieve Leon en vrienden van het vierde, wat een leuke eerste dag! Allemaal blije gezichten. Ik kan niet wachten om alle verhalen te horen! Geniet ten volle van jullie avontuur veel groetjes van de mama en papa van Leon en ook een dikke knuffel van zijn zus X

Lieve Leon en vrienden van het vierde, wat een leuke eerste dag! Allemaal blije gezichten. Ik kan niet wachten om alle verhalen te horen! Geniet ten volle van jullie avontuur :) veel groetjes van de mama en papa van Leon en ook een dikke knuffel van zijn zus X
Jessica De neve op maandag, 05 mei 2025 21:52

Amai dat ziet er plezant uit was ik maar in je valies gekropen
Ilithyia geniet van je weekje met je vriendinnetjes en vriendjes en weet dat we van je houden

Amai dat ziet er plezant uit :D was ik maar in je valies gekropen ;) Ilithyia geniet van je weekje met je vriendinnetjes en vriendjes en weet dat we van je houden
Gast - Maite op maandag, 05 mei 2025 21:51

Super geniet ervan!❤️

Super geniet ervan!❤️
Gast - Steffi op maandag, 05 mei 2025 21:49

Veel plezier iedereen...
Lior geniet van dit leuke avontuur.
Dikke knuffel

Veel plezier iedereen... Lior geniet van dit leuke avontuur. Dikke knuffel
Sanders Nadesch op maandag, 05 mei 2025 21:15

Leuk te zien dat jullie goed zijn aangekomen. Maak mooie herinneringen op dit avontuur. Slaapwel Lyandro Xxx

Leuk te zien dat jullie goed zijn aangekomen. Maak mooie herinneringen op dit avontuur. Slaapwel Lyandro Xxx
Gast - Saef Ebrahim op maandag, 05 mei 2025 20:49

Hallo Doaa, we zien dat je het naar je zin hebt. Nog veel plezier! We missen je enorm. Slaaplekker en veel groeten van iedereen!

Hallo Doaa, we zien dat je het naar je zin hebt. Nog veel plezier! We missen je enorm. Slaaplekker en veel groeten van iedereen!
Inge Laureins op maandag, 05 mei 2025 20:05

We zijn heel blij dat jullie goed aangekomen zijn. Het is leuk om al die mooie foto's te zien.
We willen iedereen nog veel plezier wensen.
Een dikke knuffel voor Liya van papa, mama en ook van haar zussen en broers.
We kijken al uit naar de foto's van morgen
Slaap lekker straks. Love you!

We zijn heel blij dat jullie goed aangekomen zijn. Het is leuk om al die mooie foto's te zien. We willen iedereen nog veel plezier wensen. Een dikke knuffel voor Liya van papa, mama en ook van haar zussen en broers. We kijken al uit naar de foto's van morgen Slaap lekker straks. Love you!
Gast - Deborah Deschacht, mama Noah op maandag, 05 mei 2025 19:53

Wat leuk om alles te kunnen meevolgen! Lieve Noah, geniet van dit avontuur!! Slaapwel straks! ❤️

Wat leuk om alles te kunnen meevolgen! Lieve Noah, geniet van dit avontuur!! Slaapwel straks! ❤️
Gast - Tina berg mama van mayla op maandag, 05 mei 2025 19:36

Zo zalige eerste dag!geniet er allemaal dubbel en dik van !
Dikke merci aan de juffen en begeleiders

Zo zalige eerste dag!geniet er allemaal dubbel en dik van ! Dikke merci aan de juffen en begeleiders
Gast - Tatiana- mama Quentin op maandag, 05 mei 2025 19:10

Wat zag het er al een leuke eerste dag uit met mooie uitzichten. Alle gezichtjes staan op lachen dus het kan niet anders dan fun zijn

Wat zag het er al een leuke eerste dag uit met mooie uitzichten. Alle gezichtjes staan op lachen dus het kan niet anders dan fun zijn :D
Gast - Romanie, mama van Rhune op maandag, 05 mei 2025 19:07

Lieve jongens en meisjes, maak er een geweldig avontuur van tijdens de Puur Avontuurklassen! Lach, ontdek en geniet met volle teugen. We kijken alvast uit naar al jullie verhalen!

Dikke knuffel en slaap lekker straks xxx

Lieve jongens en meisjes, maak er een geweldig avontuur van tijdens de Puur Avontuurklassen! Lach, ontdek en geniet met volle teugen. We kijken alvast uit naar al jullie verhalen! Dikke knuffel en slaap lekker straks xxx
Gast - Delphine De Geyter op maandag, 05 mei 2025 18:07

Wat een avontuur! Veel plezier de komende week aan alle kindjes en juffen/begeleiders!!

Wat een avontuur! Veel plezier de komende week aan alle kindjes en juffen/begeleiders!!
Gast - Isra Ebrahim op maandag, 05 mei 2025 17:24

Hallo Doaa, hopelijk vond je het al leuk. Vele groeten van Isra, mama, baba, Ayeh en Rayan! Geniet ervan xx

Hallo Doaa, hopelijk vond je het al leuk. Vele groeten van Isra, mama, baba, Ayeh en Rayan! ;) Geniet ervan xx
Gast - Sofie op maandag, 05 mei 2025 17:18

Amai, super! Zoveel indrukken... Vooral blij met een lachende Maël. Amuseer jullie nog!
Dikke kus

Amai, super! Zoveel indrukken... Vooral blij met een lachende Maël. :) Amuseer jullie nog! Dikke kus
zaterdag, 06 juni 2026

Captcha afbeelding

Contacteer ons

A    Gravenbos 6, 8470 Gistel

E    info@gravenbos.be

T    +32 59 27 63 63

 

Volg ons

Heb je dit al bekeken?

05 februari 2026
26 oktober 2025
04 januari 2026

Over Gravenbos

Het schoolteam is blij en dankbaar voor het vertrouwen dat u in onze school stelt. Wij zullen ons ten volle inzetten voor de opvoeding en het onderwijs van uw kind.

U mag een christelijk geïnspireerde, eigentijdse opvoeding en degelijk onderwijs verwachten.

Bij vragen en problemen staan we steeds voor u klaar om samen naar een oplossing te zoeken.

Populaire artikelen

01 september 2025
01 september 2025
03 september 2025