Na de krokusvakantie toverden we onze klas om tot een kermis !
Een draaimolen met een kwast, een oliebollen- en frietkraam, een eendjeskraam en een bollo smittokraam.
Er werd die week heel wat afgeteld : oliebollen, omvergegooide potten en met blokjes telden we onze punten op bij het eendjes vissen.
Na een weekje de dagen aftellen stapten we op vrijdagnamiddag 27 februari eindelijk naar de kermis op de markt.
Ondanks de regen hadden we veel pret!
Eerst drie leuke ritjes met onze vriendjes op de draaimolen en per ritje zorgden wel 2 kwasten voor nog meer pret!
Daarna smulden we bij het oliebollenkraam van heerlijke oliebollen.
Een leuke afsluiter voor een week vol kermisplezier !